AudiAuto News

Audi întrerupe producția de e-tron pe fondul lipsei de baterii

Audi a întrerupt producția SUV-ului său e-tron pentru a rezolva problemele de producție. Printre acestea inclusiv blocajele de alimentare cu baterii.

Puteți vizita website-ul partenerului nostru  calculator distante rutiere in Romania.

Audi e-Tron, o variantă mai sportivă

Audi se pregătește să îmbunătățească modelul cu o variantă mai sportivă. Vor fi subliniate luptele cu care se confruntă producătorii auto tradiționali pentru a stimula mașinile electrice și a provoca Tesla.

Construcția fabricii Audi din Bruxelles s-a oprit joi. Uzina va rămâne inactivă până marți, a declarat luni un purtător de cuvânt al companiei.

Audi a vândut anul trecut aproximativ 26.400 de mașini e-tron, refuzând să comenteze livrările estimate în acest an.

Audi, cel mai mare contribuabil al profitului din grupul VAG, a trebuit să amâne lansarea pe piață a modelului e-tron după prezentarea sa, din septembrie 2018.

Audi și-a rechemat primul model de serie complet electric anul trecut, cu privire la riscul potențial de incendiu.

Vezi si:  Care sunt cele mai importante aspecte ale unui leasing auto?

E-tron Sportback

Marca intenționează să adauge versiunea e-tron Sportback – care are o linie de acoperiș în scădere mai asemănătoare cu un coupe – la sfârșitul acestui an, precum și un sedan performant numit GT-ul e-tron.

Fostul executiv BMW Markus Duesmann va prelua funcția de CEO la Audi în aprilie pentru a accelera eforturile de restructurare. Va încerca să restabilească avantajul tehnologic al mărcii.

În noiembrie, compania a elaborat planurile de a reduce aproximativ 15 la sută din forța de muncă germană până în 2025. Măsura vine ca parte a unei presiuni tot mai mari de a ridica veniturile cu 6 miliarde de euro (6,5 miliarde de dolari).

Întreruperea producției de e-tron la Bruxelles a fost semnalată anterior de ziarul belgian L’Echo. LG Chem furnizează celulele bateriei pentru acest model.

Audi suferă de un deficit de celule de baterii furnizate de fabrica LG Chem din Polonia, relatează presa germană.

Audi intenționează să construiască 80.000 de mașini e-tron în acest an. Dar, LG până în prezent poate promite doar 40.000 de baterii, a spus Handelsblatt. LG este singurul furnizor de celule pentru baterii pentru Audi. Producătorul auto încearcă să obțină consumabile de la alte companii de baterii.

Deficiențele de baterii au afectat și alți producători auto.

Jaguar Land Rover reduce producția SUV-ului electric Jaguar I-Pace din cauza problemelor de furnizare a bateriei de la uzina LG Chem din Polonia.

E-tron este un rival pentru I-Pace.

Mercedes-Benz a negat un raport al presei germane care a spus că intenționează să reducă producția planificată a SUV-ului electric EQC, un alt rival I-Pace, la 30.000 în acest an de la 60.000.

Vezi si:  Daimler se pregătește pentru costuri mai mari cu motoarele diesel de la Mercedes

Un raport din Manager Magazin amenționat că problema provine parțial de la consumul limitat de baterii de la LG Chem.

Părintele Mercedes, Daimler, a declarat că planurile sale de producție pentru EQC în 2020 nu au fost modificate.

Articole Recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button