Geneva

Salonul auto de la Geneva se reintoarce

Salonul auto de la Geneva vede luminita de la capatul tunelului dupa 4 ani de absenta. Reintoarcerea sa este programata pentru 26 februarie – 3 martie 2024. Chiar daca au aparut numeroase informatii ca editia din anul acesta va avea loc in perioada 14-19 februarie 2023, organizatorii au anuntat ca din cauza inmultirii cazurilor cu Covid-19 evenimentul se va amana.

Se pare ca totusi va avea loc un eveniment in Qatar in octombrie. Saloanele auto au platit un pret mare odata cu izbucnirea crizei sanitare. Si datorita crizei economice care a urmat, care a afectat producatorii si potentialii cumparatori. Si criza radicala de mediu care face din masina o erezie cu toate relele. Cand COVID parea ca a fost invins, saloanele auto s-au grabit sa se reinventeze.

Salonul de la Frankfurt, relocalizat la München, a fost un veritabil puzzle, cu standuri ale producatorilor imprastiate prin tot orasul, iar Porte de Versailles a fost auster, cu cateva standuri rare dedicate prezentarii unei alte imagini a automobilului. Doar Geneva, cel mai renumit dintre evenimentele europene, inca se mai taragana, avand in plus fata de numeroasele crize si de luptat impotriva demonilor interni.

Vezi si:  Automobili Pininfarina va debuta cu o ediție aniversară pentru Battista

Ba da, Qatar o poate face

GIMS (Geneva International Motors Show) nu mai ce a fost odata. Au disparut vizitele la inceput de martie, unde cei mai buni actori din industria auto se inghesuie intr-un spatiu de dimensiuni umane. Salonul elvetian revine, dupa o lunga perioada de terapie – patru ani fara spectacol, ultimul fiind organizat in 2019 – si o vizita in Qatar. La Doha, intre 5 si 14 octombrie, pentru o experienta ametitoare fara precedent.

Evenimentul va avea loc in perioada unui alt eveniment important, Grand Prix de Formula 1 din emirat, care atrage un public de pasionati de masini care inca mai face zgomot si, prin urmare, atrage multi vizitatori. 200.000 de persoane sunt asteptate sa participe la acest spectacol, care isi propune sa dea o noua lovitura saloanelor auto de altadata.

Masini si dune

Spatiul de expunere principal va fi de doua ori mai mic decat cel al evenimentului elvetian (29.000 m2 fata de 60.000 la Geneva), dar va fi deschis spre exterior, ceea ce vremea rece din Europa nu permitea. Astfel, modelele de sosea si cele sport vor avea ca teren de joaca circuitul Lusail, dupa ce F1 va parasi standurile, iar 4×4 si alte SUV-uri aventuroase vor putea sa se distreze in dunele din jur.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button