Auto NewsPorsche

Porsche va deschide primul său magazin pop-up în Europa

Porsche speră să reușească acolo unde alte branduri, inclusiv colegii mărcii germane Opel, au eșuat, cu primul pop-up store în Europa.

Producătorul de mașini sport intenționează să deschidă magazinul în aprilie, aproape de sediul central din Stuttgart, Germania.

Porsche Now

Porsche va folosi formatul său de magazin „Porsche Now”, care poate fi utilizat flexibil și în termen scurt pentru a înființa un magazin în diferite locații ca o completare a dealerilor auto.

În 2018, motivul pentru care pop-up-ul Opel din Stuttgart s-a închis, se datorează vânzărilor reduse și a costului ridicat al website-ului.

Magazinul din Stuttgart va fi cel de-al patrulea pop-up global din grupul Porsche. Producătorul auto operează deja magazine în Richmond, Canada; Blumenau, Brazilia și Xinyi, Taiwan. Reprezentanții mărcii spun că vor urma mai multe.

Un magazin pop-up este cunoscut sub numele de magazin universal temporar.

Este un trend prin care se urmărește deschiderea pe termen scurt a unor spații comerciale. Aceste magazine au apărut prima dată în Los Angeles, dar acum, conceptul sa răspândit peste tot în lume și capătăt tot mai mult teren.

Vezi si:  Tavares nu vede obstacole în calea fuziunii PSA-FCA

Industria pop-up

Industria acestui tip de magazine are o valoare estimată la 50 de miliarde de dolari. Comerțul de acest tip au jucat un rol important în așa-numita „apocalipsă a comerțului cu amănuntul” din anul 2010.

Acestea reprezintă concurența directă a magazinelor tradiționale.

Acestă tendință, implică o apariție spontană și poat dura de la câteva zile până la câteva săptămâni. Chiar dacă sunt mici și temporare, uneori sunt folosite de companii pentru a-și răspândi produsele și serviciile. Avantajul major este că creează un sentiment interactiv între companie și clienții săi.

„Pop-up-urile de vânzări sunt o oportunitate excelentă de a introduce grupuri țintă noi pentru brandul nostru rapid, atrăgător și specific pieței și de a contacta cu aceștia”,

a declarat Marco Kana, șeful vânzărilor cu amănuntul de la Porsche.

Vânzările Porsche au sărit cu 15% până la 31.600 anul trecut în Germania și este de așteptat un impuls suplimentar în acest an de la introducerea recentă pe piață a primei mașini sport electrice completă a mărcii, Porsche Taycan.

Articole Recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button