Auto NewsDiverseShanghai

Startup-ul EV Byton explorează listarea la bursă

Compania încearcă în acest fel să atragă noi investitori.

Producătorul chinez de vehicule electrice Byton este în discuții pentru a deveni companie publică. Se poate face printr-o fuziune cu o companie de achiziții cu scop special (SPAC). Declarația a fost dată pentru pentru Reuters de oameni familiarizați cu această chestiune.

Byton, ai cărui acționari-cheie includ producătorul auto de stat FAW Group și producătorul de baterii EV CATL, este în discuții cu potențiale companii SPAC și investitori despre listare. Intenționează să devină publică încă din acest an. Informațiile au fost făcute de două surse, care au refuzat să fie numite deoarece discuțiile au fost private.

Mișcările mari în industria auto apar ca zvonuri.

Byton, care este susținut de asamblorul Apple-Foxconn, a fost lansat în 2017 de Future Mobility, o companie cofondată de foști directori BMW și Nissan.

Dar se confruntă cu probleme legate de fluxurile de numerar încă din 2019. Investitorii arătau cu prudență bani într-un sector aglomerat. Reticența se întâmpla atunci când creșterea vânzărilor EV a încetinit pe cea mai mare piață auto din lume.

Vezi si:  Tavares nu vede obstacole în calea fuziunii PSA-FCA

Compania atacată construia o fabrică de mașini în orașul estic Nanjing. A suspendat efortul de a desfășura o reorganizare a companiei.

Luna trecută, Byton a încheiat un acord pentru a începe să fabrice SUV-uri electrice cu Foxconn și Zona de Dezvoltare Economică și Tehnologică Nanjing în 2022. Primul său model va fi SUV-ul M-Byte.

Ca parte a acordului, Foxconn va investi 200 de milioane de dolari în proiectul de cercetare și producție SUV. Va contribui la construirea lanțului de aprovizionare pentru producția de vehicule electrice care vizează scăderea costurilor de fabricație auto, a spus una dintre surse.

Byton a refuzat să comenteze.

Declarații oficiale

„Compania se concentrează în prezent pe optimizarea fabricării lanțului de aprovizionare a noilor vehicule energetice de la Byton. Nu va comenta alte zvonuri de pe piață”, a declarat Foxconn, oficial Hon Hai Precision Industry, într-un comunicat.

Byton își închide centrul de proiectare și dezvoltare din Ismaning, în apropiere de München, Germania, a raportat Automobilwoche.

Compania a suferit, de asemenea, un exod recent de manageri de top, precum CEO-ul Byton, Daniel Kirchert, și șeful de marketing, Henrik Wenders. Au plecat și manageri de top, inclusiv șeful de proiectare Benoit Jacob și directorul de clienți Andreas Schaaf, a spus Automobilwoche.

Vezi si:  Toyota investește 400 milioane de dolari în modelul autonom de la Pony.ai

SPAC

Un SPAC este o companie de tip shell care strânge bani printr-o ofertă publică inițială pentru a cumpăra o entitate operativă. De obicei, achiziția este planificată pentru un termen de doi ani.

SPAC-urile au apărut ca o cale rapidă către piața de valori pentru companii. În special pentru startup-urile de tehnologie auto. În timp, s-au dovedit populare în rândul investitorilor care caută beneficii similare cu cea a evaluării ridicate a acțiunilor Tesla.

Companiile din industria EV Microvast, Faraday Future și EVgo Services sunt unele dintre companiile din industrie care au fost de acord să fuzioneze cu SPAC-uri până în acest an.

Articole Recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button