In anul 2025, Chrysler s-a concentrat mai ales pe lansarea primului sau vehicul electric, Airflow, un SUV care va fi primul dintr-o gama care va deveni complet electrica pana in 2028. Grand Caravan 2025 este oferita cu echipamente imbunatatite si ecranul tactil Uconnect 5, in timp ce Pacifica 2025 este disponibila si cu reduceri pentru clientii fideli. Productia modelului Chrysler 300 se apropie de sfarsit, iar o noua berlina ar putea sosi mai tarziu in deceniu.

Noutati electrice in 2025

Prima electrica: In 2025, Chrysler ar trebui sa lanseze Airflow, primul sau vehicul 100% electric.
SUV-ul Airflow: Acest model va fi un SUV si ar trebui sa ofere performante electrizante datorita unei motorizari duble care ofera peste 400 de cai putere, precum si tractiune integrala. Va fi oferita si o versiune mai accesibila, cu un singur motor.

Evolutia modelelor existente

Chrysler Grand Caravan 2025: Furgoneta de baza este mai bine echipata, incluzand standard ecranul tactil Uconnect 5 si asistentul vocal Amazon Alexa.

Chrysler Pacifica 2025: Minivanul de lux beneficiaza de reduceri pentru proprietarii actuali. Va fi oferita, de asemenea, intr-o versiune hibrida reincarcabila pana la sfarsitul deceniului.

Viitorul Chryslerului

Tranzitia catre electric: Chrysler isi propune sa devina un brand 100% electric pana in 2028.
Sfarsitul Chrysler 300: Productia actualului Chrysler 300 se incheie. O noua berlina ar putea vedea lumina zilei in viitor.

Pe langa dezvoltarea de produse, Chrysler se concentreaza si pe imbunatatirea experientei de cumparare a clientilor. Feuell a detaliat initiativa companiei de a testa o platforma digitala care permite clientilor sa personalizeze, sa comande si sa stabileasca livrarea noilor lor vehicule in intregime online, ceea ce reprezinta un semn al cererii crescande de servicii digitale si la distanta in industria auto.

Vezi si:  Fiat Chrysler câștigă dreptul de a prelua piese de la furnizorul afectat de coronavirus

In plus, Chrysler va integra inteligenta artificiala in centrele sale de asistenta pentru clienti, cu scopul de a imbunatati calitatea si eficienta serviciilor. Acest dublu obiectiv de inovare a produselor si imbunatatire a serviciilor pentru clienti marcheaza un moment important pentru Chrysler, pe masura ce compania evolueaza catre un viitor mai integrat din punct de vedere tehnologic si mai atent la mediul inconjurator.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *