Chrysler

Chrysler Pacifica Hybrid Limited 2023: aproape fara cusur

Chrysler Pacifica Hybrid continua sa se descurce foarte bine, chiar daca trebuie sa se confrunte cu noi concurenti.

In ultimii ani, segmentul monovolumelor a cunoscut o anumita revigorare. Este de inteles ca producatorii injecteaza noi caracteristici pentru a le mentine relevante in fata nebuniei SUV-urilor. Kia comercializeaza un Carnival complet nou, Toyota a revizuit complet modelul Sienna cu motorizari hibride, iar Honda ramane ferm ancorata cu vechiul, dar atat de competentul Odyssey.

Cu toate acestea, in ciuda modernizarii recente a vehiculelor din aceasta categorie, nicio alta furgoneta, in afara de Chrysler Pacifica, nu ofera o versiune hibrida plug-in.

Nicio schimbare

Anul de fabricatie 2023 nu aduce absolut nimic nou pentru Pacifica. Cu toate acestea, merita sa subliniem ca, in 2021, producatorul i-a adus o actualizare care a afectat usor sectiunile fata si spate si a imbunatatit gama de variante prin adaugarea si mai multor tehnologii la bord. In afara de aceste modificari, ramane aceeasi Pacifica care ne insoteste din 2017.

Vezi si:  Fiat Chrysler câștigă dreptul de a prelua piese de la furnizorul afectat de coronavirus

In ciuda varstei sale, Pacifica continua sa pastreze o anumita modernitate in aspectul sau. Personal, ne place aspectul acestui monovolum, care este deopotriva sportiv si rafinat, fara a exagera neaparat, asa cum face Toyota cu Sienna.

La fel de frumoasa la interior

Accesul in habitaclu este usor datorita usilor cu deschidere larga si a garzii la sol care este exact ceea ce trebuie – putin mai inalta decat un autoturism, dar totusi mai joasa decat un SUV.

La interior, Pacifica continua in aceeasi directie. Esti intampinat de o finisare fina (plasticele negre lucioase ale pachetului S nu vor fi pe placul tuturor), de o calitate buna a constructiei si de o vizibilitate panoramica excelenta odata ce te afli inauntru.

Ne place in mod deosebit parbrizul, care este asezat foarte jos in fata plansei de bord. Acest lucru va ofera o vedere buna a drumului din fata. Chiar si astazi, putem vedea cat de bine intelege Chrysler nevoile familiilor. Nu numai ca Pacifica da dovada de o ergonomie fara cusur, dar consola sa centrala incorporeaza cateva solutii de depozitare placute, cum ar fi un compartiment imens, doua suporturi de pahare gigantice si un al doilea compartiment de depozitare in care puteti pune telefonul sau alte accesorii.

Vezi si:  Profiturile sunt în creștere la grupul PSA, înaintea fuziunii dintre Fiat și Chrysler

Toate acestea sunt posibile datorita butonului selectorului de viteze de pe plansa de bord. Butoanele fizice pentru actionarea aerului conditionat si a sistemului audio sunt apreciate, mai ales atunci cand porti manusi pe timp de iarna. In afara de lentoarea ocazionala a sistemului, instrumentarul de bord semidigital/semianalogic continua sa fie eficient, in timp ce interfata multimedia UConnect 5 face o treaba buna in gasirea rapida a informatiilor.

Per total, Chrysler Pacifica Plug-In Hybrid 2023 continua sa fie o furgoneta extrem de reusita si un vehicul care se potriveste excelent nevoilor familiilor moderne. In plus, in ciuda varstei sale, continua sa fie cel mai luxos si mai eficient model de pe piata din punct de vedere al consumului de combustibil.

Cu toate acestea, are doua neajunsuri majore. Primul, bineinteles, este pretul sau ridicat, care este posibil sa retina unele familii din clasa de mijloc. Cel de-al doilea este recordul de fiabilitate sporadica al hibridului plug-in, care ne impiedica sa il recomandam.

Vezi si:  Fiat Chrysler transmite că focarul de coronavirus nu a oprit producția italiană

Este pacat, pentru ca acest monovolum are tot ce-i trebuie pentru a fi un campion. Cu toate acestea, RPM recomanda versiunea cu combustie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button