Herbert Diess, directorul general al Volkswagen Group, intenționează să angajeze o companie climatică pentru a reorganiza eforturile producătorului auto de a combate poluarea și de a ajuta la o pornire atât de necesară spre a deveni mai ecologic.
Avem atât de multe idei, dar ele necesită prea mult timp pentru a le implementa în marea noastră organizație, așa că am nevoie de cineva cu adevărat „agresiv” pe plan intern, a declarat Diess pentru Financial Times într-un interviu.
Un purtător de cuvânt al companiei a confirmat observațiile. Candidatului i se va acorda acces direct la Diess și alți manageri de top.
Poluarea din vehicule și fabrici
VW a demarat o campanie pe scară largă pentru a reduce poluarea din vehiculele și fabricile sale ca urmare a scandalului cu emisii diesel care a izbucnit în urmă cu mai bine de patru ani.
A recunoscut că a manipulat citirile de eșapament pentru 11 milioane de automobile diesel din întreaga lume. Scandalul a costat grupul VW în jur de 30 de miliarde de euro (33 de miliarde de dolari).
După aceea, VW a falsificat un consiliu pentru sustenabilitate, inclusiv Margo Oge, fost director al Agenției pentru Protecția Mediului din SUA și fostul comisar UE pentru climă Connie Hedegaard.
Diess a căutat să utilizeze criza ca un catalizator pentru schimbări mai profunde pe aparatul birocratic notoriu al VW, lansând cea mai agresivă campanie a industriei către vehiculele electrice.
Compania a alocat 33 de miliarde de euro în investiții pentru mașini și tehnologii electrice în următorii cinci ani.