Citroën lansează o campanie intergalactică pentru noul Ë-C4

Citroën a lansat o campanie spectaculoasă pentru noul Ë-C4, combinând știința ficțiunii cu emoția. Regizată de Gary Freedman, campania spune povestea fascinantă și neașteptată a prieteniei dintre o tânără și un extraterestru.

În cadrul filmului, protagonista umană face tot ce-i stă în putere pentru a-l ajuta pe prietenul ei extraterestru să găsească nava spațială. Urmăresc o serie de curse palpitante cu elicoptere militare și mașini de poliție, toate desfășurate la bordul unui Ë-C4. Dar, la final, când totul pare să ducă la un deznodământ fericit, extraterestrul dezvăluie o adevărată obsesie pentru confortul revoluționar oferit de vehicul, alegându-l pe acesta în loc să-și continue călătoria galactică.

„Am vrut să surprindem esența Citroën: vehicule care combină inovația, accesibilitatea și joie de vivre”, explică Federico Goyret, director de marketing Citroën. „Această campanie explorează emoții universale, precum încrederea și surpriza, punând în valoare confortul incomparabil al modelului ë-C4.”

Campania a fost realizată cu o producție ambițioasă, incluzând un soundtrack original și efecte speciale realiste, în special pentru crearea personajului „Mike”. Campania va debuta în Franța pe 2 februarie cu un spot TV de un minut și va fi extinsă în Europa și Turcia, având un ecosistem digital complex, cu conținut amuzant despre extraterestrul Mike, de la interacțiuni în showroom-uri Citroën până la aventuri haioase pe rețelele sociale.

Citroën continuă tradiția de campanii îndrăznețe și originale, precum „La Révolution” pentru ë-C3 și „Le Patineur” pentru vehiculele comerciale ușoare, reușind să combine umorul, cinematografia spectaculoasă și o poveste captivantă.

Prin această campanie, Citroën invită toți șoferii – fie ei oameni sau extratereștri – să descopere ce ar putea fi cea mai confortabilă călătorie din univers.

Vezi si:  Charters Citroën prezintă noile modele din 2025

Citroën a reușit, prin campania lor intergalactică pentru Ë-C4, să ne demonstreze că, uneori, căutarea entităților extraterestre poate fi la fel de palpitantă ca și descoperirea unei mașini excepționale. Finalul surprinzător, în care extraterestrul alege confortul vehiculului în locul vastității galactice, ne reamintește de un principiu esențial al vieții: nu subestima niciodată puterea confortului și a bucuriei de moment. Prin această campanie vizuală inovatoare și plină de umor subtil, Citroën oferă o invitație clară – aceea de a aprecia micile plăceri ale vieții și de a alege, uneori, confortul cotidian în fața aventurilor necunoscute. Pe scurt, poate că uneori soluția la problemele de zi cu zi nu este să căutăm în universuri îndepărtate, ci să ne bucurăm de lucrurile bine făcute aflate chiar în fața noastră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *