Auto NewsDiverse

Infineon se străduiește să răspundă cererii industriei auto

În același timp, lanțurile de aprovizionare nu pot face față cererii de piață.

Producătorul german de cipuri Infineon a declarat joi că se confruntă cu provocări pentru a satisface cererea industriei auto de microcontrolere. Provocările apar din cauza constrângerilor de capacitate ale producătorilor contractuali pe care se bazează.

Dar cel mai mare furnizor de cipuri auto a declarat că face față cererii în creștere de cipuri de putere și senzori pe care îl face el însuși. Încearcă să creeze legături directe mai strânse cu producătorii de automobile precum Volkswagen pentru a le satisface mai bine nevoile.

„Lipsa semiconductoarelor se resimte în întregul lanț de aprovizionare auto. Recuperarea are loc mai repede decât era de așteptat”, a declarat CEO-ul Reinhard Ploss. Declarația vine după ce Infineon a raportat rezultate trimestriale superioare. Va dura ceva timp pentru a aduce mai multă capacitate online.

O revenire rapidă la cererea producătorilor de automobile care a încetinit producția la începutul pandemiei a tensionat liniile de aprovizionare, cu partenerii de afaceri pe care se bazează Infineon și alții, cum ar fi TSMC care se străduiește să țină pasul.

Vezi si:  Avantajele rezolvarii de chestionare auto de pe telefonul mobil

Un deficit de cipuri ar putea pune în pericol aproximativ 670.000 de unități din producția globală de vehicule ușoare în primul trimestru al acestui an. Declarația vine de la firma de date IHS Markit, avertizând că slăbiciunea se poate extinde până în al treilea trimestru.

În timp ce Infineon realizează majoritatea cipurilor sale de putere, analiștii spun că externalizează peste jumătate din producția sa de produse CMOS (semiconductor complementar de oxid de metal), cum ar fi microcontrolere, care sunt utilizate pentru a rula aplicații industriale și auto.

Impulsul pentru profit câștigă

Infineon a concediat angajați anul trecut și a optimizat stocuri, ajutându-l să raporteze vânzări și profituri care au depășit așteptările pieței în primul trimestru fiscal. Aceste măsuri au permis să își ridice perspectivele pentru anul în curs, până la 30 septembrie.

Veniturile au crescut cu 6% față de trimestrul anterior. În același timp, „rezultatul segmentului”, o măsură a profitabilității în toate diviziile sale operaționale, care este metrica preferată a conducerii, a crescut cu 29% până la 489 milioane euro (587 milioane dolari). Acest lucru a depășit așteptările de 414 milioane de euro într-un sondaj al analiștilor publicat de companie.

Vezi si:  Ce trebuie să înțelegem despre anvelope când planificăm o călătorie?

Ploss a declarat că Infineon va crește investițiile în noi capacități. Va face cunoscută data de lansare a noii sale centrale de semiconductori electrici din Villach, Austria, la sfârșitul verii.

Infineon operează opt așa-numite „site-uri de producție” front-end care fabrică în principal cipuri de gestionare a energiei și produse CMOS. 14 site-uri back-end prin care își montează cipurile în produse finite.

Compania a declarat în ultimul său raport anual că dependența de producătorii contractuali a crescut de la preluarea de 10 miliarde de dolari a Cypress Semiconductor din SUA.

Vânzări directe

Întrebat despre comentariile recente făcute de VW că va încerca să cumpere mai multe cipuri direct, Ploss a spus că, în timp ce Infineon se ocupă în principal de mari furnizori de componente auto, a avut o relație bună cu producătorul german de automobile.

„Nu este vorba doar de microcontrolere, ci de întreaga arhitectură a mașinii”, le-a spus el analiștilor la un apel.

Ponderea afacerii Infineon contractată direct de producătorii de autovehicule a fost în continuă creștere. Compania a reprezentat aproximativ o treime din divizia sa auto în 2018, estimează analistul Citi Amit Harchandani.

Vezi si:  4 lucruri pe care le poți face pentru a reduce costul conducerii unei mașini

Infineon se ocupă deja direct de Hyundai în Coreea de Sud. S-a alăturat rețelei de furnizori strategici VW în 2019.

Pentru anul fiscal, până la 30 septembrie, Infineon și-a ridicat ușor orientările privind veniturile la un punct mediu de 10,8 miliarde de euro. A prognozat o marjă de rezultat pe segment de 17,5 la sută. Estimarea este determinată de impulsul din diviziunile sale Automotive și Power & Sensor Systems.

Lipsa componentelor livrate de Infineon poate îngreuna parteneriatele pe care le are. Într-un mod sau altul, trebuie să „compenseze” consecințele create de criza globală.

Articole Recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button