Auto NewsFord

Ford se confruntă cu un sentiment de urgență, similar unei crize financiare

Conectivitatea ar putea duce la noi fluxuri de profit și oportunități de afaceri, în special pentru vehiculele comerciale

În urmă cu un deceniu, Ford Motor se lupta pentru a rămâne solvabilă. Lupta se ducea pe fondul unei crize financiare care a falimentat doi dintre rivalii săi auto.

Noul director și-a prezentat prioritățile în cadrul unui eveniment de peste ocean

Noul director de operațiuni, Jim Farley, a declarat că Ford se confruntă cu un sentiment similar de urgență. Zilele acestea se încearcă remedierea unor afaceri legate de costurile ridicate și problemele de lansare.

Farley și-a anuntaț prioritățile sale în noul rol la o conferință auto din New York. Acesta urmează să ocupe noua funcție începând cu data de 1 martie.

Se va axa pe conectivitate, afacerile cu vehicule comerciale de la Ford și oportunitățile celor electrice.

Tranzacțiile de acțiuni ale Ford au înregistrat un nivel scăzut în ultimii 10 ani. Farley a spus că Ford trebuie să „recâștige scopul muncii”. De asemenea, să se „accelereze sentimentul de urgență” în rândul liderilor săi.

„Singura modalitate de a schimba sentimentul de urgență este de a schimba modul de lucru”, a spus Farley.

Mai agili, cu toții, împreună.

Domeniile cheie pe care se va axa noua conducere

Farley a enumerat patru domenii cheie pe care Ford trebuie să le îmbunătățească. Acestea sunt:

  • costurile de garanție;
  • performanța de lansare și costurile cu materialele;
  • logistica și forța de muncă;
  • vânzări și marketing.

Constructorul auto va avea numeroase oportunități în acest an. Compania mizează pe introducerea unor modele cu volum mare, inclusiv un F-150 reproiectat.

Tot aici putem include și SUV-ul Bronco, crossover-ul Bronco Sport și crossoverul electric Mustang Mach-E.

„Suntem în acest moment la Ford, unde livrarea contează”, a spus Farley.

În afară de noile produse, Farley a prezentat și o altă prioritate a sa. Mai exact, continuarea încercărilor Ford de a adăuga modem-uri conectate în toate vehiculele lor.

Conectivitatea, a spus el, ar putea duce la noi fluxuri de profit și oportunități de afaceri. În special pentru vehiculele comerciale.

În Europa, vânzările de camioane și autoutilitare Ford au crescut cu 21% anul trecut. Vânzările de camioane și autoutilitare din SUA au crescut cu 33%.

Producătorul auto a implementat servicii de telematică pentru afacerile flotei auto. Sistemul îi ajută pe proprietari să-și monitorizeze mai bine vehiculele. Farley vede loc pentru creștere.

„Pentru mine, aceasta este oportunitatea de execuție a semnăturii pentru Ford. Este și oportunitatea de creștere pentru Ford, în următorii ani”, a spus el.

Dezvoltarea de noi tehnologii, noua prioritate a lui Farley

Farley a subliniat, de asemenea, necesitatea ca Ford să angajeze noi talente, axate pe tehnologie. Să gândească și să funcționeze în moduri noi.

Acesta a apelat la un exemplu legat de ceea ce a făcut Edison Team. Acel grup de persoane a realizat dezvoltarea rapidă a Mach-E, într-un interval scurt de timp.

„Software-ul este o altă afacere”, a spus el. „Avem niște oameni grozavi la Ford, dar avem nevoie de mai multe echipe dedicate precum Team Edison. Cred că asta va schimba cultura”.

Info

Articole Recomandate

Back to top button
Close