Auto NewsDiverse

Moduri în care s-ar putea să-ți deteriorezi mașina în mod accidental

Cum putem crea pagube fără să ne dăm seama?

Când discutăm despre domeniul auto lista de subiecte poate fi interminabilă. Unii sunt mai pasionați, în timp ce, pentru alții, mașina este doar un alt mijloc de deplasare.

Când îți procuri prima mașină, indiferent dacă este nouă sau SH, îngrijirea acesteia este consumatoare de timp. Șoferii începători pot fi mai neglijenți din cauza lipsei de experiență. Totuși, există și șoferi experimentați care nu acordă atenție cuvenită mașinii lor.

Nimeni nu vrea să-și distrugă mașina în mod intenționat, dar uneori este doar pentru că nu știu că fac ceva dăunător. În articolul de astăzi, am stabilit o listă de moduri în care șoferii își pot deteriora mașina atunci când conduc.

Frânarea bruscă și puternică

Dacă frânați în mod constant puternic, frânele se vor uza mai repede. În mod specific, tampoanele și rotoarele se vor uza mai repede decât de obicei.

Vezi si:  5 sfaturi pentru soferii incepatori care ii vor ajuta semnificativ in trafic

O soluție evidentă este să încercați să anticipați opririle și să încetiniți ușor. Este clar că acest lucru nu este posibil în orice situație de frânare, dar conducerea defensivă vă poate economisi bani. Acest stil de condus vă permite să schimbați plăcuțele de frână la intervale de timp mai mari.

Anvelope umflate necorespunzător

Nu multe pneuri de pe mașinile care circulă pe drumurile publice sunt umflate corespunzător. Potrivit unui studiu al Departamentului Transporturilor, 60% până la 70% dintre mașinile de pe șosea au anvelope umflate cu 10% mai puțin sau mai mult.

Ce înseamnă asta? Când anvelopele rulează umflate necorespunzător, acestea tind să se uzeze excesiv pe margini.

Dacă faceți acest lucru luni întregi, veți purta cauciucurile suficient încât să fie nevoie să fie înlocuite. Soluția este să verificați lunar presiunea anvelopelor și adăugați aer dacă este necesar.

Evitați bruscarea pornirilor de pe loc

Unii oameni accelerează de la semne de stop și de la semafor ca și când ar fi participanți la o cursă. Dacă întârzii la un eveniment important, s-ar putea să fie într-un fel „scuzabil”, dar de ce să o faci atunci când nu te grăbești?

Vezi si:  Cupra vizează sporirea veniturilor din acest an cu noile modele

Acest lucru nu numai că va crește consumul de combustibil, ci și stresează piesele motorului și ale transmisiei. „Agresiunea constantă” a mașinii poate duce la defecțiuni premature. De exemplu, la o manevră de acest gen, se poate rupe cureaua de accesorii, care la rândul său poate provoca o pagubă considerabilă pentru motor.

Puteți evita unele cheltuieli care puteau fi prevenite printr-un stil de conducere mai cumpătat. În plus, va crește durata de viață și de exploatare a mașinii.

Folosirea unui lichid de răcire vechi

Lichidul de răcire utilizat în mașină face mai mult decât răcirea motorului, previne coroziunea internă. De aceea, trebuie să spălați și să înlocuiți periodic antigelul.

Întrebați orice mecanic. Mașinile care funcționează cu antigel vechi și murdar dezvoltă în cele din urmă probleme cum ar fi căderea garniturilor și diferite scurgeri pe la radiator.

Parcarea în lumina directă a soarelui

Uneori nu o puteți evita, dar parcarea în lumina directă a soarelui poate provoca anumite daune atât în ​​interiorul, cât și în exteriorul mașinii. În interiorul mașinii efectele pot include mici fisuri pe plasticul de bord, scaune cu tapițerie ruptă și decolorată.

Vezi si:  Hyundai se luptă cu riscurile de "a îmbrățișa" Apple

În afara mașinii, soarele provoacă de obicei tulburarea lentilelor din plastic, iar razele UV pot deteriora stratul de protecție al mașinii. Deși nu este întotdeauna la îndemână de a parca la umbră, merită cu adevărat necazul dacă poți.

Schimbul de ulei la intervale mai mari decât recomandă producătorul

Probabil știți că uleiul din motorul mașinii dvs. lubrifiază toate componentele interne. Este o treabă foarte importantă, deci doriți să păstrați nivelul uleiului din motor umplut până la semnul corespunzător de pe joja dvs., cât și să-l schimbați frecvent.

Pe vremuri se spunea că uleiul ar trebui schimbat la fiecare 5000 de kilometri. Astăzi acest interval este mai lung. Manualul de utilizare al mașinii vă va spune ce sugerează producătorul. Intervalele mai mari de astăzi se datorează faptului că uleiurile sintetice au devenit mai puternice, dar și motoarele sunt mai moderne.

Articole Recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button